|
Activitat 11

Allò què és virtual és real?

Personalment , aquesta és una qüestió que mai m´havia fet a mi mateixa,perquè probablemant mai m´he parat a pensar si la virtualitat - una cosa tant propera a nosaltres actualment, gràcies a les noves tecnologies – existía, si era real o no.
Soposo que en un prinicipi hauria respos que no, perquè no és res tangible, ni a l´altra banda de la pantalla del meu ordinador hi ha res del que veig davant els meus ulls, tot són codis amb informació que es redueixen a simples números.
Pero, es que allò que es real te que ser fàcilment percebut?Un exemple evident serien les estrelles, ningú les veu de dia pero tothom sap que hi són allà al cel i que no es veuen a causa de la llum solar. La gent confon la realitat amb allò que es físic. I no necessàriament és així.
Doncs crec que la virtualitat és similar a l´exemple que he posat. El que està a internet és real perquè algú l´ha fet previament,com jo ara em trobo fent aquest text al meu ordinador, que per no tenirlo fet a mà no significa que no existeixi.